راهنمای خدمات ماشین لباسشویی

آموزش ریست کردن لباسشویی ال جی

ریست کردن لباسشویی ال جی

ریست کردن لباسشویی ال جی در خیلی از موارد مشکلاتی مثل: گیر کردن دیگ، ارور های روی صفحه نمایش و برخی دیگر از مشکلات را ممکن است به طور دائم یا موقت حل کند.

شاید بتوان گفت ساده ترین راه برای تنظیم مجدد ماشین لباسشویی LG در مواقع ضروری و قطع سیکل، فشار دادن دکمه روشن و خاموش یا کشیدن دستگاه از برق است.

هنگامی که دستگاه را خاموش می کنید، تنظیمات را لغو می کند و ماشین لباسشویی ال جی را برای استفاده مجدد تنظیم می کند.

چرا باید لباسشویی ال جی را ریست کنیم؟

هنگامی که یک کد خطای ظاهر می شود، نشان می دهد که نیاز به مراحل مختلفی برای تنظیم مجدد دستگاه وجود دارد و گاهی این ارورها مربوط به خرابی قطعات لباسشویی الجی می باشد که باید توسط تکنسین مجرب در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران عیب یابی گردد.

لازم به ذکر است که پیش از آن که از دکمه ریست استفاده کنید باید به خوبی مطلع باشید که در چه مواقعی بایستی از این دکمه استفاده نمایید.

زیرا ریست های مکرر دستگاه باعث می شود که به قطعات آن آسیب وارد شود.

دکمه ریست در ماشین لباسشویی ال جی، به این جهت طراحی شده است که کاربر بتواند بدون کارشناس فنی، مسائل جزئی را حل نماید.

در برخی از موارد ماشین لباسشویی به خوبی کار نکند و یا فعالیت خود را با تاخیر شروع کند، در مواردی مشابه این می توان سیستم لباسشویی را مجدد راه اندازی و ریست کرد.

اما به خاطر داشته باشید در صورتی که با ریست کردن دستگاه، ماشین لباسشویی عملکرد مناسب خود را نداشت، تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی را به یک متخصص مجرب بسپارید.

 

آموزش ریست کردن ماشین لباسشویی ال جی

آموزش ریست کردن ماشین لباسشویی ال جی

 

چگونه لباسشویی ال جی را ریست کنیم؟

از دو روش قادر به ریست کردن لباسشویی ال جی هستید:

1. نوع اول ریست کردن لباسشویی ال جی با استفاده از دکمه

  • در برخی از دستگاه ها دکمه ی ریست وجود دارد، در مرحله ی ابتدایی باید دستگاه را خاموش نمایید.
  • پس از آن لازم است که دستگاه را به حالت Cotton گذاشته و مجدد آن را روشن نمایید.
  • سپس دکمه ی Function را فشرده و تا هنگامی که T01 را بر روی صفحه نمایشگر مشاهده نکرده اید آن را نگه دارید.
  • با تغییر آن به T02، دکمه Start را بفشارید.
  • در این مرحله با مشاهده ی کلمه ELT می توانید دکمه ی ریست را بفشارید.
  • در صورتی که در این مرحله خطاهایی را بر روی صفحه نمایشگر مشاهده کردید، دکمه ی Temp را برای پنج ثانیه نگاه دارید، این موضوع رفع می شود.

2. نوع دوم آموزش ریست کردن ماشین لباسشویی ال جی

در صورتی که لباسشویی ال جی شما دکمه ریست را نداشته باشد، می توانید از راه دوم استفاده کرده و ماشین لباسشویی را از برق جدا کنید و پس از پنج ثانیه دکمه ی استارت را بزنید.

بعد از آن برق را متصل کرده و بدین ترتیب دستگاه ریست خواهد شد.

به خاطر داشته باشید که به طور معمول مشکلات جزئی ممکن است با ریست کردن از میان برود اما در صورتی که مشکل حل نشد با نمایندگی تعمیرات ال جی تماس بگیرید.

همچنین دکمه های ریست در انواع لباسشویی ال جی تفاوت داشته و برای اطلاع از عملکرد دکمه ها می توانید به کتابچه ی راهنمایی که همراه لباسشویی تحویل داده است ، مراجعه نمایید. دفترچه راهنما به همراه کارت ضمانت از مدارک مهمی است که در طول مدت استفاده از ماشین لباسشویی ال جی باید از آن نگهداری نمایید.

نتیجه گیری

برای انجام تنظیم مجدد برق در لباسشویی LG، دستگاه را از پریز کشیده و حداقل پنج دقیقه صبر کنید. در صورت بروز مسائل دیگر در ماشین لباسشویی، نیاز است که مجدداً تنظیم شود و برای این کار توصیه می شود با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

author-avatar

درباره

مرکز خدماتی تعمیر24 با هدف ارتقا خدمت رسانی و افزایش کیفیت آن با بیش از یک دهه فعالیت در این حوزه اکنون یکی از بهترین مراکز تعمیراتی در سطح تهران می باشد.

هیچ نظری وجود ندارد