تعمیر24

نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز مباشی

نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز مباشی

اگر اسپرسوساز Mebashi دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد، نگران نباشید با استفاده از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز مباشی در تهران مشکلات را با گارانتی و قطعات اصلی رفع کنید برای ارتباط با خدمات پس از فروش اسپرسوساز مباشی با شماره  ۶۶۶۹۸۳۷۰ تماس بگیرید.

چنانچه قهوه ساز خروجی مناسبی ندارد، نشتی دارد، صدای بلندی حین کار میدهد و ایرادهای دیگری که شما را حین استفاده از اسپرسوساز مباشی کلافه کرده است نگران نباشید به کمک سرویسکاران با تجربه، از خدمات حرفه ای عیب یابی و سرویس اسپرسو ساز مباشی بهره ببرید.

نحوه ثبت درخواست تعمیرات اسپرسو ساز مباشی

مراحل آسانی برای ثبت درخواست تعمیر اسپرسوساز مباشی وجود دارد که می‌توانید به صورت تلفنی، آنلاین و یا حضوری انجام دهید. برای تماس تلفنی با یکی از شعب نمایندگی خدمات از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب تماس بگیرید:

  • نمایندگی شعبه شمال تهران: ۲۶۷۱۱۸۳۱
  • نمایندگی شعبه جنوب تهران: ۶۶۶۹۸۳۷۰
  • نمایندگی شعبه شرق تهران: ۷۷۹۸۵۴۷۸
  • نمایندگی شعبه غرب تهران: ۴۴۳۷۶۰۸۷
  • نمایندگی خدمات پس از فروش قهوه ساز مباشی مرکز تهران: ۸۸۰۲۶۸۲۷

مرحله دیگر استفاده از خدمات آنلاین در هر ساعت از شبانه روز است است با مراجعه به صفحه ثبت سفارش آنلاین، فرم مربوطه را پر کنید و مشکل دستگاه را برای کارشناسان تعمیر۲۴ شرح دهید سپس درخواست تعمیر را به‌ صورت آنلاین برایمان ارسال کنید تا کارشناس با شما تماس بگیرد.

در صورتی که تمایل دارید دستگاه را به شکل حضوری به نمایندگی تحویل دهید، با هماهنگی قبلی به آدرس مهرآباد جنوبی، خیابان شمشیری پلاک ۲۷۰ ساختمان آریا لند مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیر24

نمایندگی تعمیر۲۴

بررسی فرآیند تعمیرات اسپرسو ساز مباشی

پس از ثبت درخواست، تعمیرکار اسپرسوساز مباشی با شما تماس می گیرد و با توجه به شرح مشکل قهوه ساز هماهنگی های لازم برای تعمیرات را انجام می دهد در صورت تحویل حضوری، دستگاه در کارگاه‌ تخصصی عیب یابی و پیش از ارائه خدمات هزینه انجام کار اعلام می شود. به طور کلی فرآیند تعمیر به شرح زیر است:

  • ابتدا دستگاه توسط تعمیرکار بررسی می شود تا ایراد قهوه ساز مباشی مشخص شود.
  • پس از تشخیص مشکل، هزینه‌ رفع مشکل به شما اعلام می‌شود.
  • در صورت توافق و به صرفه بودن هزینه تمام شده برای شما، فرآیند تعمیرات قهوه ساز مباشی آغاز می شود.
  • تعمیرات اسپرسوساز مباشی شامل: تعویض قطعات معیوب و سرویس کلی دستگاه است.
  • در نهایت دستگاه تست می‌شود تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل شود.
نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز مباشی

نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز مباشی

بررسی خدمات نمایندگی اسپرسو ساز مباشی

  • عیب یابی دقیق توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه
  • اولویت تعمیر قطعه به جای تعویض آن
  • استفاده از قطعات اصلی در صورت نیاز به تعویض
  • ارائه گارانتی پس از تعمیر
  • سرویس کامل دستگاه با مواد مخصوص
  • انجام خدمات سریع
  • به صرفه بودن هزینه تعمیرات

هزینه تعمیرات اسپرسوساز مباشی

هزینه تعمیرات بسته به نوع مشکل و قطعات مورد نیاز متفاوت است. برای تشخیص هزینه دقیق نیاز به عیب یابی توسط کارشناسان است اما در جدول زیر برخی از هزینه‌های تعمیرات اسپرسوساز مباشی بررسی شده است:

خدمات اسپرسو ساز مباشی هزینه اجرت خدمات
تعویض المنت ۴۰۰.۰۰۰
تعویض بویلر ۴۹۰.۰۰۰
تعویض پمپ ۴۲۰.۰۰۰
سرویس کامل و جرم گیری ۳۰۰.۰۰۰ الی ۴۰۰.۰۰۰
تعمیر برد اسپرسو ساز مباشی بررسی و قبل از تعمیر اعلام می شود
فیلتر قهوه ساز Mebashi ۷۰۰.۰۰۰
تعویض شیر برقی ۴۱۰.۰۰۰

این هزینه‌ها ممکن است بر اساس مدل، میزان خرابی و پیچیدگی خدمات متغیر باشد. هزینه قطعات بر اساس مدل و کیفیت قطعه محاسبه و قبل از تعمیر اسپرسو ساز مباشی اعلام می شود.

خدمات پس از فروش ME-ECM2016 و ME-ECM 2020

خدمات پس از فروش ME-ECM2016 و ME-ECM 2020

بررسی مشکلات رایج در نمایندگی اسپرسو ساز مباشی

به مرور زمان ممکن است مشکلات متعددی در قهوه ساز مباشی رخ دهد که برای عیب یابی نیاز به تخصص و تجربه است. در این بخش به خرابی های متداول اسپرسوسازهای مباشی که در نمایندگی تعمیرات ثبت شده است می پردازیم و راه‌ حل‌ احتمالی را توضیح می دهیم اما برای عیب یابی اسپرسو ساز بهتر است از تعمیرکار کمک بگیرید.

ایراد ۱: نشتی آب از قهوه ساز مباشی:

اگر دستگاه مخزن آب دارد بهتر است به جای برداشتن مخزن برای پر کردن با استفاده از پارچ مخزن را پر کنید تا اورینگ زیر مخزن آسیب نبیند.

اگر مخزن و محل اتصال آن به دستگاه سالم است و ترک ندارد این مشکل معمولاً ناشی از خرابی در شلنگ‌ها، خرابی بویلر یا اورینگ آب‌بندی است.

راه‌حل:

  • برای رفع این مشکل، ابتدا باید اتصالات شلنگ و بویلر توسط تعمیرکار اسپرسوساز مباشی بررسی شود.
  • اگر شلنگ ها پاره یا سوراخ شدند باید عوض شوند.
  • چنانچه ترک خوردگی یا نشتی از بویلر باشد برای رفع نشتی باید بویلر عوض شود.
  • تعویض بویلر کار تخصصی بوده و باید توسط نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز مباشی انجام شود.

ایراد ۲: آب خروجی داغ نیست

این اتفاق در بسیاری از مواقع بخاطر ایراد در هیتر یا المنت رخ می دهد، المنت وظیفه گرم کردن آب را بر عهده دارد خرابی آن باعث نرسیدن آب به دمای مناسب است.

البته خرابی المنت، برد اصلی و سیم کشی از موارد مهمی است که در زمان تعمیر قهوه ساز مباشی مورد بررسی قرار می گیرد.

راه حل:

  • به کمک مولتی متر مقاومت پایانه های المنت را اندازه گیری کنید اگر از محدود ۲۰ تا ۴۰ اهم خارج بود یا عدد صفر را نشان داد المنت اسپرسو ساز خراب است و باید تعویض شود اگر در این بازه قرار داشت باید به سراغ اجزای دیگری بروید.
  • بعد از المنت، قطعه دیگری که باید توسط متخصص تعمیر اسپرسو ساز بررسی شود ترموستات است، به کمک مولتی متر وجود جریان در ترموستات تست می شود اگر جریانی وجود نداشت باید عوض شود.

ایراد ۳: کم بودن فشار

در صورت کم شدن فشار بخار، معمولاً مشکل در اجزای پمپ است البته وجود رسوب یا گرفتگی نیز باید توسط متخصص بررسی شود، بخصوص اگر مدت زمان زیادی است که کاربر سرویس اسپرسوساز مباشی را به تعویق انداخته است. متخصصین سرویس برتر در باره مشکلات نازل بخار میگویند:

در قسمت اتصالات نازل بخار فشار بالایی وجود دارد، از همین روی گرفتگی در یک نقطه می تواند باعث خارج شدن اتصالات از جای خود شود. این مشکل معمولا در اثر تمیز نکردن نازل بخار پس از استفاده (فوم گیری شیر) یا وجود رسوبات آب بوجود می آید.

راه‌حل:

  • برای رفع این مشکل ابتدا باید پمپ مورد بررسی قرار گیرد. در صورت خرابی پمپ، تعویض آن ضروری است.
  • همچنین جرم‌گیری و تمیز کردن مسیرهای بخار راه حل خوبی برای تعمیر اسپرسو ساز مباشی است

ایراد ۴: روشن نشدن قهوه ساز مباشی

بروز ایراد در بخش‌های الکتریکی مثل برد اصلی یا مدار داخلی از مهم ترین دلایل است.

خرابی برد معمولا به دلیل نوسان برق رخ میدهد و اما خبر خوب این است که در نمایندگی قهوه ساز مباشی خدمات تعمیر و تعویض برد اصلی انجام می شود.

راه‌حل:

پس از باز کردن دستگاه ابتدا باید فیوز حرارتی و اتصالات برد الکتریکی بررسی شود اگر مشکل از این قسمت نبود کابل اصلی و تبدیل آن باید کنترل شود.

اگر برد الکتریکی خراب است برای صرفه جویی در هزینه از خدمات نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز مباشی استفاده کنید.

ایراد ۵: اسپرسو ساز مباشی حین کار صدای زیادی دارد

معمولا صدای بیش از حد و غیر طبیعی قهوه ساز بخاطر انسداد لوله های آب یا خرابی پمپ ناشی می شود، البته موارد ساده ای مثل خالی بودن آب داخل مخزن یا درشت بودن قهوه های آسیاب شده و حتی در برخی مواقع خرابی شیر برقی منجر به صدای زیادی می شود.

راه حل: پیش از اقدام برای تعمیرات قهوه ساز مباشی به میزان آب داخل مخزن و نحوه قرار گیری آن دقت کنید، اگر گرفتگی پمپ علت صدای زیاد بود با سرویس ساده ایراد برطرف می شود اما اگر قطعات خراب شده باشند باید برای بررسی دقیق از خدمات نمایندگی مباشی در تهران استفاده کنید.

تعمیر اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM 2034 و ECM2010تعمیر اسپرسو ساز مباشی در تعمیرگاه تخصصی

تعمیر اسپرسوساز مباشی در تعمیرگاه  نسبت به تعمیر در محل مزایای و معایب خاص خود را دارد که در ادامه از معایب آن سخت بودن انتقال دستگاه به نمایندگی است که معمولا با حضور سریع پیک این مشکل برطرف می شود.

اما چون در تعمیرگاه تمامی لوازم مورد نیاز و قطعات برای عیب یابی کامل و سریع وجود دارد، امکان تعمیرات اسپرسو ساز مباشی در سریع ترین زمان وجود دارد.

تعمیر اسپرسو ساز مباشی در محل معمولا برای رفع مشکلات جزئی امکان پذیر است اما برای عیب یابی ایراد های پیچیده نیاز به بررسی دقیق تمامی قسمت های قهوه ساز لازم است که تنها در تعمیرگاه Mebashi قابل انجام است.

تست کامل پس از عیب یابی و سرویس اسپرسو ساز مباشی بخاطر حضور در تعمیرگاه با زمان بیشتری که متخصص دارد امکان پذیر است و این باعث اطمینان شما از رفع مشکل به شکل ۱۰۰% خواهد بود.

پس از اتمام کار، از ضمانت معتبر نمایندگی بهره مند خواهید شد، در برگه گارانتی محدوده زمانی قید می شود تا اگر دستگاه مجدد خراب شود از تعمیرات رایگان اسپرسو ساز مباشی استفاده کنید.

سرویس اسپرسوساز مباشی

انجام سرویس های منظم برای سالم ماندن قهوه ساز امری حیاتی است و از مشکلات ناگهانی و خرابی های پر هزینه جلوگیری می کنند، به طور معمول سرویس قهوه ساز مباشی در تعمیر۲۴ شامل:

  • رسوب زدایی و جرم گیری
  • نصب یا تعویض فیلتر
  • بررسی قطعات داخلی مثل بویلر، پمپ و شیر برقی برای اطمینان از عملکرد صحیح آن بررسی می شوند.

استفاده از آب شهری یا تمیز نکردن نازل پس از استفاده بخاطر رسوبات معدنی مانند کلسیم و آهک منجر به گرفتگی نازل خروجی و شیر بخار می شود انجام سرویس های دوره ای کمک می کند تا قطعاتی مثل پمپ و بویلر خراب نشوند. نکته دیگر میزان آسیاب قهوه برای اسپرسو نباید بسیار ریز باشد چون فشار زیادی به پمپ وارد می کند. جرم‌گیری منظم با استفاده از محلول‌های رسوب زدایی توسط متخصصین، به باز شدن مسیرهای آب و بخار دستگاه کمک می کند. نظر کارشناسان clivecoffee هم راستا با تعمیر۲۴ است و در این باره نقل می کنند:

The single biggest issue we see in the tech department of Clive Coffee is scale buildup due to poor water quality. It will substantially shorten the life of the machine and cause costly repairs

ترجمه فارسی متن فوق:

بزرگترین مشکلی که در بخش فناوری Clive Coffee می بینیم، تجمع رسوب به دلیل کیفیت پایین آب است. این (اتفاق) به طور قابل توجهی عمر دستگاه را کوتاه می کند و باعث تعمیرات پرهزینه می شود.

سرویس قهوه ساز Mebashi

سرویس قهوه ساز Mebashi

نتیجه‌گیری

استفاده از خدمات تخصصی سرویس اسپرسوساز مباشی عمر مفید دستگاه را افزایش و نیاز شما را به تعمیرات در کوتاه مدت کاهش می دهد و از هزینه‌های اضافی جلوگیری می کند. با توجه به هزینه‌ های متغیر تعمیرات، توصیه می‌شود از خدمات نمایندگی پس از فروش قهوه ساز مباشی در تهران استفاده کنید تا در فرآیند تعمیر از قطعات اصلی و کیفیت بالای خدمات تعمیرکاران حرفه ای بهره ببرید.

نمایندگی خدمات پس از فروش اسپرسوساز مباشی

نمایندگی خدمات پس از فروش اسپرسوساز مباشی

پرسش و پاسخ FAQ

اگر با خواندن این مطلب به جواب سئوال خود نرسیدید آن را در بخش نظرات (انتهای مقاله) از کارشناسان تعمیر۲۴ بپرسید.

۱. خدمات تعمیر اسپرسو ساز مباشی در منزل انجام می شود؟

در برخی از موارد جزئی امکان ارائه خدمات در محل وجود دارد اما برای مشکلات پیچیده باید به شعب نمایندگی مراجعه کنید.

۲. تعمیرات اسپرسو ساز مباشی چقدر زمان می بره؟

مدت زمان حضور دستگاه در تعمیرگاه به نوع مشکل بستگی دارد. در برخی موارد در همان روز حل می شوند، اما برای مشکلات پیچیده ممکن است چند روز زمان ببرد.

۳. آیا گارانتی دستگاه پس از تعمیر حفظ می‌شود؟

بله، در صورت استفاده از نمایندگی‌های مجاز و قطعات اصلی، گارانتی دستگاه معتبر خواهد بود.

۴. چطوری از جرم گیری صحیح قهوه ساز مباشی مطمئن بشم؟

برای جرم‌گیری منظم از محلول‌ های مخصوص رسوب زدایی اسپرسو ساز استفاده کنید و یا دستگاه خود را به نمایندگی بسپارید تا جرم‌گیری به‌ شکل کامل انجام شود.

۵. هر چند وقت یک‌ بار باید قهوه ساز مباشی را سرویس کنم؟

این زمان بستگی به میزان استفاده دارد اما به طور معمول سرویس اسپرسو ساز مباشی هر ۶ ماه یکبار ایده آل است، اگر استفاده کمی دارید حداقل سالی یکبار برای سرویس های دوره ای اقدام کنید.

مطالب مرتبط شاید علاقمند باشید
۶ علت گرم نشدن آب در اسپرسوساز

۶ علت گرم نشدن آب در اسپرسوساز

یکی مشکلات رایج در قهوه ساز ها داغ نشدن آب و قهوه خروجی از نازل است در این مقاله به بررسی علت گرم نشدن آب در اسپرسوساز می پردازیم. دستگاه اسپرسوساز شما هر روز صبح با تهیه یک قهوه خوب به شما انرژی کافی می دهد تا روز خوبی را شروع کنید! اما این بار […]

راهنمای مشکلات و خدمات اسپرسوساز
6 2 سال پیش
تعمیر اسپرسو ساز

تعمیر اسپرسو ساز

دستگاه‌های اسپرسو برای علاقه مندان به قهوه در سرتاسر جهان دارایی باارزشی محسوب می شود. با این حال خرابی و نیاز به تعمیر اسپرسو ساز مانند هر دستگاه دیگری وجود دارد، قهوه ساز می تواند با مشکلات مختلفی مواجه شود و عملکردش مختل شود. در نمایندگی تعمیرات قهوه ساز در تهران خدماتی با کیفیت بالا […]

راهنمای مشکلات و خدمات اسپرسوساز
4 12 ماه پیش
نمایندگی تعمیر اسپرسوساز نوا

نمایندگی تعمیر اسپرسوساز نوا

راهنمای مشکلات و خدمات اسپرسوساز
4 2 سال پیش
دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید
تعمیر24

شرکت تعمیر24 با ارائه خدمات تخصصی تعمیرات لوازم خانگی با اعزام تکنسین، عیب یابی و تعمیرات لوازم منزل را در بیش از 80% مواقع بدون انتقال دستگاه به کارگاه در محل انجام می دهد.

لازم به ذکر است این مجموعه در راستای تسهیل خدمات و تعمیرات لوازم خانگی از سال 1383 شروع به فعالیت نمود. وجه تمایز تعمیر 24 سابقه خدمات نیست، ارائه بالاترین کیفیت به همراه گارانتی معتبر و استفاده از قطعات اصلی در کنار سرعت عمل و دقت، همواره سیاست این مجموعه است.

02166698370 با خدمات 24 ساعته در کنار شما هستیم!
تمامی حقوق این قالب محفوظ است